[openstandaarden] Wereldtop Genève

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Apr 15 15:43:10 CEST 2003

Ik heb het erg druk met websitejes en van die zaken :( .
Het beste is na de verkiezingen. Voor agalev die het allemaal veel
duidelijker in hun programma zetten is het makkelijker. Bovendien is
ICT, vrije software openstandaarden voorlopig nog moeilijk te verkopen
tijdens verkiezingen. Mensen laat staan politicie begrijpen daar niets
van! ;(

Onno