[openstandaarden] vrtnieuws.net

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Apr 15 16:03:55 CEST 2003

On Tuesday 15 April 2003 15:57, Kristoffel DE GEEST wrote:
> andere acties:
>
>    1. Zijn er Vlaamse parlementsleden die (dringende) vragen kunnen
>       stellen aan de bevoegde minister (Van Mechelen ?).

Daarvan gesproken. Er wordt hier wel gepraat over Agalev en Spa maar we hebben
wel veel minder contact met de VLD. Ik vind dat daar eens werk van moet
gemaakt worden. 't Is een belangrijke partij en ik denk niet dat dat na de
verkiezingen anders zal zijn.

>    2. Zou een rechtbank dit kunnen stoppen (wie is dan aanklager ?)

Slik... 'k zou toch 2 keer nadenken voor je je in zo'n avonturen stort!

--
Frank Van Damme    | "Saying 8MB of RAM doesn't do as much anymore is
http://www.        | like saying a gallon of water holds more than it