[openstandaarden] infopakket voor politici

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Tue Apr 15 17:52:51 CEST 2003

On Tue, 15 Apr 2003, Tijl Vercaemer wrote:

> OK,
> om de VN top thread te verlichten heb in een nieuwe gemaakt.
>
> We zouden dus een brief sturen naar alle Vlaamse partijen en een kopietje naar
> de pers.
>
> Wat nu al geschreven is:
> - -> de brief: http://VrijZijn.be/brief.pdf (beetje aangepast)
> - -> het document voor de VN top: http://VrijZijn.be/wsis.pdf
> - -> Wetsvoorstel 1022 (op de webstek van de kamer)
>
> Wat nog moet gebeuren:
> - -> Mijn twee documentjes nalezen en verbeteren
> - -> Een voorstel tot decreet voor het Vlaams parlement

> [...]

Stuur het ook naar bepaalde federaties en drukkingsgroepen om die ook wat
te sensibilizeren.
 - http://www.agoria.be (Agoria) te bereiken via info at agoria.be
 - http://www.vbo-feb.be (VBO) te bereiken via info at vbo-feb.be
 - http://www.cci.be (Nationale Federatie der Kamers voor Handel en
	Nijverheid) te bereiken via info at cci.be
 - http://www.biba.be (Belgian Internet Broadband Applications
	Platform) te bereiken via info at biba.be
 - http://www.ispa.be (Belgische Internet Service Providers Association)
	te bereiken via info at ispa.be

Ikzelf ben bereid de tekst als een openbrief om mijn site te zetten.
Dit zal wen niet veel impact hebben, maar vindt er nog 50 die het doen en
het heeft zijn impakt....
Misschien goed om intern op deze lijst al eens te kijken welke bedrijven
of organisaties er al bereid zijn om zich achter de principes te scharen
via een soort van electronische petitieactie.
Organisaties die dit opnemen kan je dan weer linken op de site als "morele
sponsors". Hoe meer je er op krijgt hoe groter het groepsgevoel wordt.
Hoe meer je ook aan sensibilisering zal kunnen doen.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20