[openstandaarden] vrtnieuws.net

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Apr 15 18:23:24 CEST 2003

Ze zouden bijvoorbeeld van OGG moeten gebruik maken.
Als we met 50 man en een span doek een alarm systeem voor het VRT gebouw
gaan staan dan komt dat in het nieuws! En heb je tegelijk een hele boel
mensen bereikt en denken politici dat ze hier stemmen kunnen winnen en
zal VRT eens nadenken daarover. Misschien iemand vragen als gesprekspartner!

Onno