[openstandaarden] vrtnieuws.net incompatibiliteiten

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Apr 16 16:26:44 CEST 2003

At 2003-04-16 13:30, you wrote:
> Alee.... jullie hebben de fantastisch inventieve reactie gehad om de
> optie om vanuit de tekst versie naar de "multimedia" versie te gaan weg te
> halen......
>
> ONGELOOFELIJK.....!

En m'n "ik-wil-de-full-version" cookies van gisteren worden gewoon genegeerd
vandaag?  Proberen die gasten echt om ons weg te jagen of zo???

Deze uit de "Help" vind ik ook goed:
| U wilt de video's bekijken maar het lukt niet
|
| Misschien heeft uw computer de benodigde software niet. Om de video's te
| bekijken hebt u Windows Media Player 7.0 of recenter nodig. U kunt dit
| programma via onderstaande link downloaden.
| Bij het installeren van Windows Media Player hoeft u geen persoonsgegevens
| achter te laten.

WMP9 (de enige versie die je kan downloaden) stuurt je persoonlijke gegevens
zelf wel door zonder het te vragen...  Ja, bedankt.

(Wat doet die "Help" overigens in de text-only versie?)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9