[openstandaarden] vrtnieuws.net incompatibiliteiten

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Thu Apr 17 12:28:41 CEST 2003

Gelukkig dat bepaalde uitzonderingen de regel bevestigen.... Maar ik wil
wel eens weten hoeveel Hoger Onderwijs opleidingen er uitsluitend ASP
geven en met moeite weten wat PHP is bv.....

Ik denk dat we alvast een zakdoek gaan mogen boven halen....

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20