[openstandaarden] vrtnieuws.net

Kristoffel DE GEEST kristoffel.de.geest at pandora.be
Mon Apr 21 00:11:02 CEST 2003

Onno Timmerman wrote:

> Ik wacht nog een week en dan vraag ik een parlementair wat vragen te
> stellen in het parlement! Of willen jullie dat eerder. Mark vroeg nog
> even te wachten!

Het gedrag van de VRT vind ik provocerend, en ze zullen proberen ons zo
lang mogelijk te tergen.
Daarom denk ik dat we vastberaden moeten optreden.
Mijn advies over de vragen in het parlement : go now.
Hoe zit het met de protestacties aan de poort van de VRT. Als deze
ludiek en vreedzaam kunnen verlopen, doe ik mee.

Kristoffel