[openstandaarden] VRT digitaal.

Jan Veldeman Jan.Veldeman at student.kuleuven.ac.be
Sat Apr 26 11:28:23 CEST 2003

Kurt Roeckx wrote:

> Ik zag een paar dagen geleden een heel kort stukje op de VRT dat
> men binnenkort een introductie gaf voor hun digitale TV systeem
> en dat je moest bellen als je wou komen.
>
> Heeft iemand dat ook gezien?  Weet er iemand welk nummer ik moet
> bellen?

Die voorstelling is een vlaanderendag initiatief:

<http://www2.vlaanderen.be/ned/sites/vlaanderendag/brussel/item_34.htm>

<quote>
 Er was gevraagd om vooraf in te schrijven, maar omdat er voor elke
 sessie nog plaatsen beschikbaar zijn kunnen er nog nieuwe bezoekers bij
 (zonder inscrhijving). U ontvangt uw kaarten bij de ingang van het
 Amerikaans Theater. Graag tot dan !
</quote>

> Zijn er andere die van plan zijn te gaan?

Ik dacht misschien nog naar:
<http://www2.vlaanderen.be/ned/sites/vlaanderendag/brussel/item_19.htm>
(kabinet Van Mechelen)
te gaan, vooral om dit stuk:

<quote>
  Na 50 jaar televisie kondigt er zich vandaag zelfs een heel nieuw
  mediatijdperk aan. Het is in deze context dat de VRT in opdracht van
  de minister sinds begin 2002 experimenteert met nieuwe toepassingen.
  Bezoekers kunnen een demonstratie bijwonen van deze boeiende
  interactieve televisie.
</quote>

Maar zeker ben ik er ook niet van.

Groeten,