[openstandaarden] Brussels demonstration announce: do not hesitate to forward

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Aug 21 11:06:28 CEST 2003

Op woensdag 20 augustus 2003 16:26, schreef Henrion Benjamin:
> Hello,
>
> I've just posted the announce for the Brussels Demonstration in your
> mailing-list, please forward to your contacts/mailing-lists/portal
> websites, and do not hesitate to close you websites.

Is the Perss release translated to Dutch?  Is it distributed onder the Flemish
Press?[1]  If not, this could be a tast for OpenStandaarden.be

Is er een Nederlandstalige versie van de uitnodiging voor de persconferentie?
[1] Is er al zo'n uitnodiging verspreid aan de Vlaamse pers? Anders moeten we
daar maar eens werk van maken.

Weet er iemand hoe je het best een persmededeling rondstuurt?  Eventueel via
Hermes [2]?
En verspreiden we het dan in naam van OpenStandaarden.be, of als AEL en ffii?
(AEL doet de Vlaamse persvrees ik teveel aan een andere organisatie denken...
Misschien schrijven we de naam dan best volluit)

Tijl

[1] http://swpat.ffii.org/news/03/demo0819/index.en.html
[2] http://www.politiek.net/hermes/
--