[openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Aug 21 13:12:23 CEST 2003

Op donderdag 21 augustus 2003 13:06, schreef Dieter Van Uytvanck:
> Het bewuste artikel:
>
> Amendement 20
> Artikel 6 bis (nieuw)
> De lidstaten zorgen ervoor dat gebruik van een geoctrooieerde techniek
> met als enig doel de omzetting van de conventies die in twee
> verschillende computersystemen of netwerken worden gebruikt om
> communicatie en gegevensuitwisseling tussen beide mogelijk te maken,
> niet wordt beschouwd als een inbreuk op het octrooi.
>
> Dus Amendement 20 van de Juridische Commissie
>
> Ziet er verder wel ok uit.

Dit is het nieuwe amendement?  Dus is mijn tekst verkeerd en moeten ze het
juist wel aannemen?
Het gaat hier blijkbaar wel over protocollen.  Ik denk niet dat je dit kunt
inroepen om een word bestand te mogen openen in OpenOffice.org (er van
uitgaande dat .doc gepatenteerd zou zijn)

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/