Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Aug 21 13:40:25 CEST 2003

Op donderdag 21 augustus 2003 14:28, schreef Stubbe Wim 789070042:
> Mark Van den Borre  (21/08/03  12:07):
>
> <knip>

> Ik denk nu niet dat FFII zo'n negatief imago heeft.

Ik zie ook niet zo direct een probleem.
Wat deed je bij FFII?  Zolang je geen woordvoerder of zo was bij FFII, zodat
het bij de pers misschien verwarrend over komt, is er zeker geen probleem.
Het zou iets anders liggen moest je op de studiedienst van een politieke
partij werken ;-)

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/