Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Aug 21 14:29:41 CEST 2003

Op donderdag 21 augustus 2003 15:12, schreef Stubbe Wim 789070042:
> Tijl Vercaemer  (21/08/03  13:01):
> Als iedereen akkoord is over de tekst zou ik deze ook op indymedia.be
> plaatsen. Dat zal de oproep om te gaan betogen die daar al geplaatst is wat
> kracht bijzetten. En ondertussen volgen de pers en de politiek dit kanaal
> ook. Het wordt zelfs door sommige politici zelfs al gebruik om hun
> standpunten over te brengen naar het publiek toe.

indymedia.be heeft wel een uitgesproken politieke kleur.  Ik zou ze dus gewoon
tussen de bestemmelingen van de persmededeling plaatsen waarna ze inderdaad
hopelijk iets op hun site zetten), maar ik denk niet dat het een goede zaak
zou zijn als we laten uitschijnen dat er een samenwerking zou bestaan tussen
indymedia en OpenStandaarden.
Zijn er nog dergelijke sites die we er tussen kunnen zetten?

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/