[openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Thu Aug 21 18:46:10 CEST 2003

Op do 21-08-2003, om 12:52 schreef Tijl Vercaemer:
> OpenStandaarden.be roept de leden van het Europees parlement dan ook op de
> vrije markt veilig te stellen en het amendement "JURI 20" te behouden dat
> stelt dat het implementeren van communicatiestandaarden
> geen inbreuk op patenten betekent.

Hm. Ik denk dat de formulering hier problematisch is; zonder
softwarepatenten is dat amendement vrij zinloos. Het moet uit de tekst
duidelijk zijn dat we "geen patenten" prefereren boven "patenten, maar
geen op standaarden". Of is dat niet zo?

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org