[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Mattias Campe mattias.campe at UGent.be
Fri Aug 22 17:35:48 CEST 2003

Mattias Campe schreef:

> Is een televisiesignaal niet beter als voorbeeld dan een bout? Het
> eerste klinkt voor mij meer "software" dan het tweede, en het gaat
> tenslotte om _software_patenten...
>
> De vraag blijft natuurlijk of dat televisiesignaal wel open/niet
> gepatendeerd is. Een DVD video is immers ook heel verspreid, maar is
> gepatendeerd (dacht ik toch).
>
> Dus misschien uitkijken voor toch nog een ander voorbeeld?

<snip Patent on wheel>

Euhm, als je het wiel zelf bedoelt, zoiets heb ik wel nog ergens liggen.
  Het mailt gewoon wat moeilijk, ik weet nl. niet wat voor MIME type ik
moet gebruiken ;).

Mattias