[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Aug 22 17:18:22 CEST 2003

On Fri, 22 Aug 2003, Mattias Campe wrote:

> Is een televisiesignaal niet beter als voorbeeld dan een bout? Het
> eerste klinkt voor mij meer "software" dan het tweede, en het gaat
> tenslotte om _software_patenten...

GSM communicatie is wat moderner dan televisie, en iedereen weet wel
dat een GSM eigenlijk een geavanceerde computer is.

Het is ook makkelijk in te beelden wat het zou betekenen als nu
plotseling iemand op de proppen zou komen met een patent op aspecten
van de GSM standaard.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480