[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Sat Aug 23 12:09:34 CEST 2003

On Saturday 23 August 2003 11:26, Tijl Vercaemer wrote:

> Blijkbaar wel patenten (een nogal onoverzichtelijke hoop van patenten bij
> verschillende bedrijven precies)
> http://asia.cnet.com/newstech/communications/0,39001141,39128469,00.htm
>
> Houden we het dan alleen op het internet voorbeeld??

Mja, we willen de tegenpartij toch geen pijlen geven om op ons te schieten hé?
We moeten zeker zijn dat we een goed voorbeeld aanhalen _als_ wel dat doen.

mvg,

Wim Stubbe

--
http://www.openstandaarden.be

Aug 27 Demonstrations against EU Software Patent Plans:
http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html