[openstandaarden] DEADLINE: 25/8/03 16u00

Tinne Van der Straeten tinne.vanderstraeten at pi.be
Mon Aug 25 13:24:49 CEST 2003

On Mon, 25 Aug 2003 13:11:00 +0200, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik heb een lijstje met mensen opgesteld die meegewerkt hebben.  Ik
> kom aan 18.
> Als 13 daarvan hun fiat geven, versturen we het vandaag nog.  Dit zijn ze
> (als ik iemand vergeten ben: voeg maar toe):

(knip)

ok.  kleine opmerking ivm telefoonnummer, is wim daar steeds
bereikbaar?  anders beter een gsmnummer vermelden.  ivm moment
versturen.  als je vandaag verstuurt, schrijven ze misschien iets
morgen voor de actie.  als je morgen verstuurt, kunnen ze er woensdag
iets overschrijven (nav actie die dag) of donderdag, na de actie, dan
sturen ze misschien ook een reporter.  jong agalev verstuurt ook een
mededeling morgen.

waar ik nog aan denk, stuur ook de pm naar bdw at stadskrant.be, dit is
brussel deze week, gratis stadskrant, wordt opgestuurd naar alle
nederlandstaligen in brussel.  met de conferentie in mei was er ook een
correspondent van bdw.

en als je dan toch bezig bent kan je ook nog TV Brussel proberen:
blanca at tv-brussel.be (redactie)

groeten, Tinne