[openstandaarden] DEADLINE: 25/8/03 16u00

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Mon Aug 25 20:43:43 CEST 2003

On Monday 25 August 2003 19:08, Frans Gerbosch Consulting wrote:
> OK voor mij ;-)
> Dan kan het nog voor 20u buiten :-)
<knip>

Iemand die het persbericht kan verzenden? Ik moet vanavond nog ff weg, en weet
niet of het mij nog zal lukken om het vanavond nog te versturen.

Niet te vergeten:
	* reply-to: info at openstandaarden.be
	* aanpassing gesuggereerd door Herman (belangrijk!)

Eventueel kunnen de taken verdeeld worden, iemand die media doet, iemand die
pol. partijen aanschrijft, .... Je ziet wel ;-)

mvg,

Wim Stubbe
--
http://www.openstandaarden.be

Aug 27 Demonstrations against EU Software Patent Plans:
http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html