[openstandaarden] Defenitieve versie? ;-)

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Tue Aug 26 08:34:01 CEST 2003

Ik ben nu nog wat adressen aan het opzoeken.  Klokslag 10u00 wordt dit de
wereld in gestuurd.  Lees het dus allemaal nog eens goed na, zodat er zeker
geen fouten meer in staan!

Wie nog adressen heeft, stuur ze mij door.

Wie leest de mails op info at OpenStandaarden.be?  Worden die regelmatig gelezen?
Al iets gekregen van Hermes?

Tijl