[openstandaarden] [pvb@tijd.com: Re: Persmededeling: Communicatiestandaarden moeten vrij zijn van octrooien]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Aug 26 23:55:35 CEST 2003

On Tue, 26 Aug 2003, ZipKid wrote:

> Net ontvangen
[...]
> Ik heb al een paar berichten gekregen van jullie. De thematiek is zeer
> interessant, maar wat ik graag zou hebben is een niet al te lange tekst over
> de problematiek in het algemeen,

Mooi! De trein gaat aan het rollen :-) Wat zou hij precies bedoelen
met "de problematiek in het algemeen"...? Die van de patenten op
standaarden? Die van open standaarden? Die van patenten?
Hopelijk kan de lijst even productief blijven als de voorbije week,
bij de aanmaak van onze eerste persmededeling :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480