[openstandaarden] antwoord voor Uitpers

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Aug 29 00:48:58 CEST 2003

Op vrijdag 29 augustus 2003 00:39, schreef Wouter Verhelst:
> Never mind -- ik heb juist je revised tekst gelezen, en die is beter. Ik
> wilde net een mail sturen dat dit outdated was, maar je was me voor :)

OK, dan kruip ik nu in m'n bedje.  Als iemand nog commentaar heeft: haast je,
ik stuur dit morgen na m'n ontbijt door, zodat die journalist nog de tijd
heeft het na te kijken zoder dat hij te dicht bij z'n deadline komt (ik kan
me voorstellen dat hij de laatste uurtjes voor de deadline dringender zaken
af te werken heeft)

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/