[openstandaarden] antwoord voor Uitpers

Dominique Devriese dominique.devriese at student.kuleuven.ac.be
Fri Aug 29 10:56:29 CEST 2003

Herman Bruyninckx writes:

> Wel, dan schrijf je beter niets!

Helemaal niet mee akkoord.  Je kan niet alle wereldproblemen oplossen
in een krantenartikel, en ik denk dat deze tekst al heel goed de
problemen ivm software-patenten uitlegt.

Daarbij, ook al is bovenstaande uitleg ivm de oorspronkelijke
bedoeling van patenten niet correct, het is alleszins de manier waarop
elke niet-techie die ik ken, het begrepen heeft.  Ik denk niet dat het
productief zou zijn om deze indruk ook te proberen ontkrachten in
hetzelfde artikel.  Je riskeert namelijk om je publiek af te schrikken
door teveel van wat ze al denken begrepen te hebben op de helling te
zetten..

sjuus
domi