[openstandaarden] Uitpers antwoord

Bert Rodiers bert at nescio.info
Fri Aug 29 11:54:06 CEST 2003

Tijl schreef:
[...]

Ik ben wel geen germanist, maar volgens mij kunnen de volgende zinnen
verbeterd worden:

> Bedrijven willen hier dan ook niet in investeren als ze niet
> de zekerheid hebben dat dat nieuwe product hen uiteindelijk ook iets zal

dat dat => dat het (leest iets vlotter vind ik)
hen => hun

> combinatie van kleine, triviale stukjes code.  De moelijkheid ligt hem
> niet in

moelijkheid => moeilijkheid

> patent-piraat toe te geven, dan het patent aan te vechten.

patent-piraat => patentpiraat

> tienduizenden patenten heeft.  Dit maakt meteen ook de enkele patenten
> die die KMO eventueel heeft waardeloos: Omdat vrijwel alle software
> patenten

die die => die de (leest iets vlotter vind ik)

> http://www.researchoninnovation.org/swpat.pdf )  Software
> patenten zijn dus duidelijk geen goede zaak.  Zeker als je weet dat het

SoftWare patenten => Softwarepatenten

> hdaarom open dat dit zwaard van Damocles niet op de hoofden van de
> Europese

hdaarom => daarom

> software ontwikkelaars terecht komt.

software ontwikkelaars => softwareontwikkelaars
terecht komt => terechtkomt

Mvg,

Bert