[openstandaarden] de VRT doet het weer...

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Fri Aug 29 16:30:00 CEST 2003

Tijl Vercaemer  (29/08/03  14:12):

>http://www.50jaar.tv
>
>Hier vindt u een bloemlezing uit 50 jaar televisiegeschiedenis met de
>beste programma's en de bekendste gezichten.
>
>VRT en Skynet bieden Belgacom ADSL klanten daarenboven een massa
>videofragmenten van een uitzonderlijke kwaliteit aan. Bekijk mr dan
>tweehonderd fragmenten in breedband!
>
>De website 50jaar.tv is een coproductie tussen VRT en Skynet.
>
>    * Ik wil informatie over Belgacom ADSL.
>    * Ik gebruik een andere verbinding.
>

>Ik raak niet aan de video's, maar die zullen wel windows media zijn zeker?
>
>Tijl

Als je geen belgacom adsl hebt kom je op een pagina's met 'nostreaming' in de titel. Offtopic, ik vind dat dit eigenlijk een vorm van koppelverkoop is en dus niet toelaatbaar.  Bedrijfsnetwerken, kabel-gebruikers en klanten van andere ADSL-providers worden uitgesloten van de multimedia-site hoewel er technisch geen enkele reden is om ze uit te sluiten.

Los daarvan, wat ons aanbelangt. Op het eerste zicht werkt het non-streaming gedeelte van de site op zowel MS-IE als op Mozilla-1.4 op Windows NT-4

mvg,

Wim Stubbe