[openstandaarden] de VRT doet het weer...

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sat Aug 30 19:48:13 CEST 2003

On Friday 29 August 2003 15:12, Tijl Vercaemer wrote:
> http://www.50jaar.tv

Artikel met meer info over deze website
http://www.planetinternet.be/nl/magazine/computer/decursor/netnieuws/article.jsp?art=139721

> VRT en Skynet bieden Belgacom ADSL klanten daarenboven een massa
> videofragmenten van een uitzonderlijke kwaliteit aan. Bekijk mr dan
> tweehonderd fragmenten in breedband!
>
> De website 50jaar.tv is een coproductie tussen VRT en Skynet.
>
>     * Ik wil informatie over Belgacom ADSL.
>     * Ik gebruik een andere verbinding.

Persoonlijk vind ik dat dit niet kan. VRT lijkt op deze wijze alleen Skynet
klanten te willen aantrekken, en geeft ook sterk de indruk van "VRT raadt
Skynet aan". Dit lijkt sterk op een reclamespot...

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Here is a test to find whether your mission on earth is finished:
if you're alive, it isn't.