Antwoord op: Re: [openstandaarden] [Fwd: Octrooien an sich ez]

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Sat Aug 30 22:22:27 CEST 2003

On Saturday 30 August 2003 22:16, Wim Stubbe wrote:

> En wat ik mij verder afvraag: Wie is Bart Vinck? ;-) Ik vermoed iemand in
> de GSM-markt maar google leverde niet binnen de 2 min. resultaat op. (en 't
> is al laat).
3 minuten levert wel iets op.
http://telin.rug.ac.be/personnel.php?members=SMACS

Op bovenstaande pagina staat in ir. Bart Vinck met email bij Siemens. Dit zou
dus wel goed de poster kunnen zijn. Siemens is een heel proprietair gerichte
firma (weet ik uit ervaring vanop ons werk). Een goed gemotiveerd antwoord is
dus heel belangrijk indien de op idd deze persoon is.

Siemens is wel vooral bezig in de hardware-industrie dus eigenlijk kan een
goed onderbouwde mail, waarin we zijn hw-patenten niet afkeuren, geen
probleem zijn om op te stellen.

Ik vermoed dat hij onze positie wat betreft bovenstaand punt wil nagaan.

mvg,

Wim Stubbe

--
http://www.openstandaarden.be