[openstandaarden] Re: [Vrijschrift-Kern] Re: [PG-NL] Vertaling persbericht 200000

Wiebe van der Worp wiebe at viaisn.org
Sun Aug 31 15:27:16 CEST 2003

> En zal je ook even in gedachten houden dat openstandaarden.be een
> focus heeft op open standaarden, en niet een anti-software-patenten
> organisatie wenst te worden? Gelieve dus niet te beginnen cross-posten
> met alle berichten die over patenten gaan...

Nou ja zeg, proberen wij gemeenschappelijk voor een vertaling te zorgen,
zodat we niet ieder het wiel hoeven uit te vinden, weet je wel, sociaal
is onze kracht, en dan zo'n reactie. Denk je dat Vrijschrift.org zit te
wachten op dat geneuzel met patenten? Het heeft ook echt NIET ONZE
INTERESSE, maar WEL onze focus! Verder prima hoor, dan lossen wij het
zelf wel op.

--
Wiebe van der Worp

+31 515 54 34 34