[openstandaarden] Effe voorstellen

Sean Callens sean.callens at gmx.net
Sun Aug 31 19:15:16 CEST 2003

Hey

Even schoon voorstellen: ik ben Sean, 22 jaar en uit het Gentse.  Sommige
kennen mij van school (é Mark ;-)), andere van de betoging van woensdag.

Ik ben afgestudeerd in een postgraduaat Informatica in Leuven.  Ik heb ook
nog een graduaat Facilitaire Dienstverlening (Logistiek Management) gedaan.

Als er nog iemand informatie wilt, ge moet maar vragen!

Groeten
Sean Callens

--
COMPUTERBILD 15/03: Premium-e-mail-Dienste im Test