[openstandaarden] [Fwd: Octrooien an sich ez]

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sun Aug 31 21:32:22 CEST 2003

Op zondag 31 augustus 2003 10:57, schreef Wim Stubbe:

> Ik woon in Brugge, misschien een allusie daarop, maar ik snap hem eigenlijk
> ook niet.

Gaat volgens mij over het voorbeeldje op de site over een word document van de
gemeente voor de aanvraag van een compostvat.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/