[Openstandaarden] jabber.SKYNET.be

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Mon Dec 1 22:00:24 CET 2003

Hoi,

Ik denk dat het heel interessant is te weten dat Skynet een publieke
Jabber server draait (en zelfs gelijst is op
http://www.jabber.org/user/publicservers.php, alhoewel ik wel niet weet
of dat hun initiatief is).

Ze hebben ook een website: http://www.jabber.skynet.be/

Ik weet wel hun verdere plannen niet. Is dit gewoon een service zoals ze
game servers aanbieden? Of zou het veel verder gaan en willen ze testen
in hoeverre ze de bestaande @skynet.be e-mail adressen kunnen integreren
met een Jabber server, wat natuurlijk heel interessant zou zijn.

Omdat ik toch iets heb van "wauw" en omdat ik niets officieels terugvind
op skynet.be: jabber.skynet.be kan toch enkel maar een initiatief zijn
komende vanuit het bedrijf op http://www.skynet.be?

Mvg,
Mattias