[Openstandaarden] dringend : visie verklaring en persmap voor TMAB (4/12 !!)

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Tue Dec 2 19:28:25 CET 2003

Vraag van Steven Noels:

  de mannen van TMAB vragen om een visieverklaring van
  openstandaarden.be, alsook 20 persmappen. Kan jij dringend polsen bij
  de mannen?

Kunnen we hier dringend werk van maken.

* Ik zie dat openstandaarden al heel wat perscontacten heeft gehad.

* Ik zie dat de web site er redelijk goed uitziet. Als we niks beter
  vinden, gewoon de web site uitprinten ?

Alle ideeen welkom. Dringend feedback aub.

We staan wel op de officiele agenda:

http://www.e-govcongress.be/NL/Auditorium2000.htm

Thx,

Peter