Re(2): [Openstandaarden] private patent werkgroe p

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Thu Dec 4 11:43:28 CET 2003

On Thu, Dec 04, 2003 at 11:14:00AM +0100, wim.stubbe at b-rail.be wrote:
>Ik ben pro "open". Dit houdt echter niet in dat we zomaar alles te grabbel
>moeten gooien. Soms kan een stuk geheimhouding inderdaad wel eens voordeel
>hebben. Ik zou dat echter wel graag tot een minimum moeten beperken.

Ik ben hier meer aan het 'lurken' en ik heb er eigenlijk niet echt iets
op tegen. De mensen die zich effectief kunnen engageren en tijd
vrijmaken, die kunnen zich aanmelden (en ik vermoed niet dat er
gediscrimineerd zal worden :) en meedoen. Ik zie het meer als een focus
om snel door te kunnen werken. Zolang het geen afsplitsing is, is het
best ok.

mvg

Vincent