[Openstandaarden] voorbeeld videowinkel in overtreding met softwarepatenten

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Dec 4 15:09:54 CET 2003

On Thu, Dec 04, 2003 at 02:27:47PM +0100, Onno Timmerman wrote:

> Heb je gecontroleerd of die png ook goed te bekijken zijn in IE?
> Sommige mensen hebben last met PNG omdat Microsoft om duistere redenen
> PNG niet volledig ondersteund.

Ik dacht dat dat alleen problemen gaf met transparante PNG's.
Ik heb hier zelf geen toegang tot IE, dus als iemand dat eens kan
testen en bij problemen mij kan contacteren...

Btw, het design van dit winkeltje is niet echt professioneel, als er
HTML-wizzards zijn die het wat kunnen oplappen, hou jullie vooral niet
in.

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>