[Openstandaarden] verslag debat e-gov congres TMAB

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Fri Dec 5 15:04:24 CET 2003

On Fri, Dec 05, 2003 at 09:28:27AM +0100, Steven Noels wrote:
> Zoals beloofd aan Wim een korte weergave van mijn deelname in naam van
> os.be aan het debat ter afsluiting van het e-gov congres georganiseerd
> door TMAB, gisteren 4 december.

[...]
> That's it - het was een gekke typecasting (openstandaarden.be binnen
> zo'n debat,

Toch wel relevant denk ik, vermits we hier erg veel over de nood voor
Open Standaarden praten in het kader van de overheid.

> mezelf als vertegenwoordiger

Was toch een goede keuze heb ik de indruk. Het is hier belangrijk
om met "redelijke" standpunten te komen, eerder dan met extreme
standpunten.

> maar ik denk dat we een
> goede indruk gemaakt hebben

:-)

Is er een specifieke follow-up gepland ?

- private meeting van enkele mensen met belangrijke spelers ?
- artikel in een van de gerepresenteerde bladen ?
- was er nu perscontact (naar aanleiding van de vraag voor
  persmap) ?

Peter