[Openstandaarden] Nieuwe site Radio 1

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Mon Dec 8 18:55:54 CET 2003

On Mon, Dec 08, 2003 at 04:30:53PM +0100, Jan Claeys wrote:
> Nieuwe site Radio 1: <http://www.radio1.be/>
> Met Firebird 0.7 op Windows werkt die wel redelijk goed.
> Qua webstandaarden & toegankelijkheid is het veel minder, vrees ik.  :-(

Positief punt: er zijn blijkbaar programma's beschikbaar in MP3; bijv:

http://www.radio1.be/audio/mp3/zaz-HB.mp3

Da's nog eens wat anders dan RealAudio en Windows Media.

> Met Lynx is het ondoenbaar (meer dan de helft van de site is onbereikbaar).

Zou waarschijnlijk niet al te moeilijk op te lossen zijn door hun
navigatie-frame toegankelijk te maken. Maar dat moeten ze dan wel
doen.

't Wordt tijd dat webmasters eens een week verplicht met lynx moeten
werken :-)

Mvg,

Dieter

--