[Openstandaarden] OSB op Fosdem

pim at think-wize.com pim at think-wize.com
Tue Dec 9 16:18:45 CET 2003

Wim Stubbe wrote:

>Beste leden en sympathisanten,
>
>FOSDEM komt weeral een stapje dichterbij. Velen op deze lijst kijken hier naar
>uit. Maar FOSDEM is een unieke kans voor OSB om een groot publiek te
>bereiken.
>
>Daarom volgende vraag. Zal OSB aanwezig zijn op FOSDEM? Zo ja, hoe pakken we
>dit aan. Een apart standje (beter georganiseerd deze maal, daarom nu al de
>mail), een aparte room, zelf een demo geven.... Mogelijkheden te over.
>
>Momenteel denk ik eerder aan een eigen standje of een eigen room. Vooral een
> [...]
Juist, twee ervan van zijn Danny en ik (van Think Wize). We komen zeker
af naar FOSDEM, we kunnen eventueel een handje helpen bij de
voorbereiding van de OSB activiteiten.

PS: we komen  ook naar de crosstalk op donderdag. Daar kunnen misschien
al kennismaken met een aantal onder jullie.

Pim.

--
  Dr. Pim Van Heuven
  www.Think-Wize.com