[Openstandaarden] Discussie ivm Klascement.net nieuwsbrief...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 10 00:28:45 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Jan Claeys wrote:

> At 2003-12-10 00:15, you wrote:
>  >Ik weet niet precies wie de moderator is van deze nieuwsgroep, maar
>  >zou hij (of zij?) zo vriendelijk willen zijn om de postings van Hans
>  >De Four door te laten, aub?
>
> Dat zal Mark wel zijn, maar kan hij zich niet gewoon inschrijven op de
> lijst?  Mailman geeft vziw de mogelijkheid je in te schrijven zonder de
> mails te ontvangen, of met een dagelijkse "digest" (naast de normale
> mailing list natuurlijk).

Ik vraag een beetje medewerking om hem die administratieve overhead te
besparen. Ik klaag onder andere ook hun MSN forum aan, waar je ook
alleen maar kan deelnemen als je registreert. (Die registratie heeft
natuurlijk veel verstrekkendere gevolgend dan de registratie voor
OS.be, maar toch...)
Onderwijs is te belangrijk in de strijd voor open standaarden om extra
hindernissen op te werpen voor elk initiatief en elke discussie dat
ons iets dichter in die richting kan brengen. Hoe klein die
hindernissen voor ons geeks ook mogen schijnen...

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480