[Openstandaarden] MSN-licentie

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Dec 10 09:52:50 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Onno Timmerman wrote:

[...]
> Ik wil gerust trachten een afspraak te maken met het kabinet of een
> parlementaire vraag opstellen in het Federaal parlement.

Een contact-persoon op het kabinet zou een goede start zijn, om een
latere meer zichtbare actie optimaal te kunnen voorbereiden. Een
afspraak zou m.i. best in naam van openstandaarden.be gebeuren.
Eventueel kan ik een aantal collega-proffen motiveren om een
gezamenlijke actie te ondernemen en wat academisch gewicht in de
schaal te werpen...
Laat maar iets weten, Onno :-)

Herman