[Openstandaarden] MSN-licentie

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Wed Dec 10 09:59:07 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Herman Bruyninckx wrote:

>On Wed, 10 Dec 2003, Onno Timmerman wrote:
>
>[...]
>>
>Een contact-persoon op het kabinet zou een goede start zijn, om een
>latere meer zichtbare actie optimaal te kunnen voorbereiden. Een
>afspraak zou m.i. best in naam van openstandaarden.be gebeuren.
>Eventueel kan ik een aantal collega-proffen motiveren om een
>gezamenlijke actie te ondernemen en wat academisch gewicht in de
>schaal te werpen...
>Laat maar iets weten, Onno :-)

Dat zal de ICT medewerker zijn of eventueel de kabinetchef (beide zijn me
niet vreemd).
Ik wil eventueel wel meegaan als dit kan helpen (ben uiteraard wel geen
academisch gewicht).

Frans

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com
           Fr. Rooseveltlaan 463  /  B-9000 Gent  /  Belgium
<-------------- Visit also http://www.uptonetwork.com ---------------->