[Openstandaarden] MSN-licentie

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Wed Dec 10 14:11:13 CET 2003

On Wednesday 10 December 2003 13:50, Tijl Vercaemer wrote:

> Ik heb daar toch geen problemen mee gehad.  Ik kreeg voltjes mijn
> bevestiginsgmail op m'n "niet-hotmail-adres".

In mijn geval is het nu al enkele jaren geleden dat dit gebeurd is. Mogelijk
was dit een tijdelijk probleem, dat laat ik nu in het midden.

Eventjes off-topic:
Wat ik wel vaker begin te zien is dat ISPs de grootste moeite hebben om alle
Hotmail traffiek in goede banen te leiden. De grote hoeveelheid mails die ze
elke dag moeten verwerken levert nogal wat problemen op qua capaciteit. Ik
weet dat er bij Telenet een periode is geweest waar de Hotmail-mails enkele
dagen vertraging hadden. Ik geloof dat ze dat hebben opgelost door een aparte
mailserver op te zetten die zich alleen maar bezig hield met Hotmail.

Daar kan de verzend-mopjes-en-kettingsmails-naar-zoveel-mogelijk-mensen
mentaliteit iets voor tussen zitten...

--
// Andy Goossens

// Quote of the moment:
Be sure to evaluate the bird-hand/bush ratio.