[Openstandaarden] MSN-licentie

Dominique Devriese dominique.devriese at student.kuleuven.ac.be
Thu Dec 11 03:08:33 CET 2003

Johan Vervloet writes:

> Ja, maar dat werkt alleen maar op systemen waarop studenten geen
> programmeertalen/shell scripting moeten leren.

Als ik mij goed herinner, kan je ook binary's uitvoeren vanop een
noexec gemounte partitie met /lib/ld.something de_binary_in_kwestie
maar wat dat eerste programma weer juist was, is mij momenteel ook een
vraagteken :)

> Wanneer noexec niet haalbaar is, lijkt een goede firewall mij de
> enige manier om ongewenste instant messaging te vermijden.

euh, ik weet niet echt waar de discussie juist over gaat, maar als het
gaat over het afsluiten van de desktop, is het KDE KIOSK systeem
misschien wel de moeite waard om eens te bekijken...

sjuus
domi