[Openstandaarden] MSN-licentie

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Thu Dec 11 10:49:29 CET 2003

On Thu, 11 Dec 2003, Dominique Devriese wrote:

> Als ik mij goed herinner, kan je ook binary's uitvoeren vanop een
> noexec gemounte partitie met /lib/ld.something de_binary_in_kwestie
> maar wat dat eerste programma weer juist was, is mij momenteel ook een
> vraagteken :)

En shell scripts lukken ook met e.g. 'bash myscript'.

Je kan natuurlijk altijd al je binaries digitaal handtekenen en alleen binaries
met de juiste handtekening uitvoeren ;-) Daar bestaan patches voor, dacht ik.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds