[Openstandaarden] audio-bestanden VRT radio1 programma's in mp3

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Fri Dec 12 22:50:46 CET 2003

Gegroet,

Ik weet niet als dit reeds gemeld is in deze NG; maar een collega van me
heeft me vandaag erop gewezen dat de "beluister laatste programma"
audio-fragmenten op de nieuwe website van VRT radio1
(http://www.radio1.be/) nu blijkbaar in mp3 zijn.

- Ga naar http://www.radio1.be/ (grondig vernieuwd sinds een week of zo).
- Klik op de "programma's" TAB.
- Kies een programma (bv. "in de club").
- En klik dan op "beluister de laatste uitzending".

Ook de audio-fragmenten van "jongens en wetenschap->de antwoorden" zijn
nu in mp3.

Een hele vooruitgang dus.

Enkel de livestream is nog WM. ;-(

Cheerio! Kr. Bonne.
--
Kristoff Bonne, Bredene, BEL
H323 VoIP: callto://krbonne.homelinux.net/