[Openstandaarden] hotmail.com problemen met Mozilla Suite

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Sat Dec 20 17:16:30 CET 2003

Hoi,

zelf gebruik ik geen hotmail.com meer, maar ik ken er genoeg die dat wel
doen. Door het nieuwe design is hotmail.com echter minder bruikbaar
gekomen in de Mozilla Suite (en waarschijnlijk ook in andere browsers):
wanneer je een mail wil zenden naar een @hotmail.com account die de
limiet overschreden heeft, dan krijg je in Internet Explorer een
venstertje die je dat zegt, in de Mozilla Suite gebeurt er echter niets.
Dit is knap vervelend, want als daar 10 e-mailadressen in "To:" staan,
dan weet je niet welk e-mail adres zijn accountgrootte overschreden heeft.

Hoe moet ik nu nog mensen overtuigen om es een andere browser te
proberen als de meeste van die mensen een hotmail adres hebben :-s.

*zucht*,
Mattias