[Openstandaarden] hotmail.com problemen met Mozilla Suite

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Sat Dec 20 18:38:51 CET 2003

At 2003-12-20 17:16, you wrote:
 > zelf gebruik ik geen hotmail.com meer, maar ik ken er genoeg die dat wel

 > doen. Door het nieuwe design is hotmail.com echter minder bruikbaar
 > gekomen in de Mozilla Suite (en waarschijnlijk ook in andere browsers):
 > wanneer je een mail wil zenden naar een @hotmail.com account die de
limiet
 > overschreden heeft, dan krijg je in Internet Explorer een venstertje die

 > je dat zegt, in de Mozilla Suite gebeurt er echter niets. Dit is knap
 > vervelend, want als daar 10 e-mailadressen in "To:" staan, dan weet je
> [...]

Mozilla popup-blocker uitschakelen voor Hotmail.com ?

Probeer eens met Firebird anders, daar kan je linksonder een icoontje zien
wanneer een popup geblokkeerd werd en die selectief toelaten.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9