[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Patrick Coeman patrick at coeman.net
Tue Dec 23 14:18:24 CET 2003

Het gevolg is dat ik, als thuisgebruiker en lijder van een groot gezin (5
kinderen 7 computers in huis, jaarlijks 2 nieuwe pc's aan te kopen) sinds
enkele jaren ben afgestapt van kopen bij Dell. Ze weigeren hun pc's te
verkopen zonder OS. Op een gegeven moment had ik dubbel zoveel OS licenties
in huis (NT4, W2K & XP) dan ik PC's had. Zelfs een klacht wegens
koppelverkoop mocht niet baten...

--
Patrick Coeman
www.coeman.net - www.antifa.be - www.antifa.net - www.agalev.net -