[Openstandaarden] Re: Windows Refund Day

Eric Smets es at fks.be
Tue Dec 23 20:11:55 CET 2003

On Tue, 23 Dec 2003, cobaco wrote:

[...]

> dit kan werken denk ik.

Ik denk dat dit in theorie wel een nodel ding is, maar dat dit
niet uitvoerbaar is.

- De "commerciele" sites gaan zich hier niet mee bezig houden, deze
  redeneren dat er zoveel % van hun marktaandeel IE is dus hen hierop
  gaat instellen.

- De enige die hiervan te overtuigen zouden kunnen zijn is de overheid
  en aanverwanten. Wat hierin zou kunnen helpen is een soort lijst
  opstellen (checklist met do en do nots). Deze telkens bijvoegen
  in een lastenboek indien er websites online komen.

Wat zouden jullie ervan denken om eens per jaar of iets dergelijks de
website/ of instantie te honoreren die zich het meest ingespannen heeft
om zich aan open standaarden te houden. Genre met azijn vangt men geen
vliegen (of hoe was de uitdrukking)

Met vriendelijke groeten,

Eric Smets