[Openstandaarden] Re: Windows Refund Day

Mattias Campe Mattias.Campe at UGent.be
Tue Dec 23 23:34:34 CET 2003

Ward Vandewege schreef:
[...]
> We hosten ook een aantal meer unix/linux-gerichte sites, en
> zelfs daar is het aandeel van IE nog altijd gemiddeld 60%.

Voor deze groep van bezoekers kun je het je (als webmaster van zo'n
site, wellicht niet als hoster ;) ) misschien permitteren om ze via een
browser check aan te moedigen een betere browser te gebruiken. Omdat het
precies unix/linux-gerichte sites zijn zul je normaal niet overkomen als
betweter/MS-hater/ik-ga-de-wereld-es-veranderen/...

Maar dan zou ik persoonlijk daarmee wachten totdat Mozilla Firebird de
1.0 bereikt. Vraag me niet waarom, maar mijn linkerteen lijkt me te
zeggen dat deze browser wel eens een goeie kans zou kunnen maken, mits
de nodige aanmoediging, de nodige localisatie en de nodige
overzichtelijke hulp.

Mattias