[Openstandaarden] alternatief voor .dot templates

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Dec 24 00:05:03 CET 2003

At 2003-12-23 23:43, you wrote:
> [...]
 > [...]
 > NB: wat heeft dit nog met open standaarden te maken?
 >
 > Rechtstreeks niet, maar zoals reeds gezegd onrechtstreeks wel. Als je
een
 > lege PC koopt, dan zul je mss je rapper eens afvragen wat men daarop kan

 > zetten als besturingssysteem. Nu is het zo dat je bij een PC automatisch

 > aan Windows denkt ("geen café zonder bier, geen PC zonder windows").
 >
 > Als mensen niet direct meer de link leggen PC => nieuwe Windows, dan zou

 > daar misschien wel een ander OS kunnen opkomen. Of een oud OS die nog

De meeste kleine winkels verkopen PCs zonder Windows tegenwoordig.
Zo zien hun prijzen er een stuk goedkoper uit...  :-p

 > Maar zoals je reeds zei en waar ik kan inkomen "Koppelverkoop is het
samen
 > verkopen van niet-gerelateerde zaken." Zo kan je een GSM verkoper toch
ook
 > moeilijk verbieden van er reeds een provider bij te geven?

Daar is een andere wet, ivm Telecommunicatie, die dit verbiedt, dacht ik.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9