[Openstandaarden] telenet

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Wed Dec 24 16:10:15 CET 2003

Ik zou even willen vragen of jullie ook steeds meer problemen beginnen
te ondervinden met telenet internet paginas.

Ik krijg steeds meer gebroken pagina's ik weet niet of dit aan mijn
mozilla ligt.

Om dan toch maar te nift pikken. Telenet lanceerde een nieuwe webmail.
Deze werkt redelijk helaas dat je geen HTML editing in Mozilla kan doen.
Daarvoor heb je IE voor nodig. Dat lijkt niet erg maar voor veel mensen
is dat enkel en alleen maar een bewijs om geen alternatieven te
gebruiken.  Thans ik zie niet in waarom HTML mail ook niet voor Mozilla
zou kunnen werken. Der is zelfs ergens op het net een gratis versie die
dat doet!

webmail.telenet.be
If you are using Internet Explorer 5.5 or higher, you can send HTML
emails using the HTML editor in the 'Compose' window. Remember that the
layout of your email message will be lost if you use the 'Text editor'
afterwards.